Invazia digitală de la Internet & Mobile World 2017

Cel mai mare hub regional de tehnologie și inovație a avut loc pe 4-5 octombrie la Romexpo în cadrul evenimentului Internet & Mobile World 2017. Ajuns la cea de-a șasea ediție, IMW a adunat 8721 de participanți din diferite industrii și specializări, toți pasionați de tehnologie, inovație, comunicații și mediu digital.

imw

Bineînțeles, nu puteam lipsi nici noi din peisaj, ba mai mult am testat invazia digitală, fiind expozanți alături de cele peste 100 de companii prezente cu stand în cadrul Romexpo.

Evenimentul organizat de Universum și sprijinit de Telekom România, a adus în cadrul celor 2 zile de conferințe speakeri internaționali și locali de renume. Ei au ocupat scenele destinate celor 5 topicuri principale: SMBs & Enterprise, Digital & E-commerce, Developers, Marketing & Innovation și Security. În plus, evenimentul a asigurat și conferințe inedite la scena principală.

conference

Una din conferințele inedite din cadrul evenimentului a fost susținută de invitatul special Neil Harbisson, primul artist recunoscut oficial drept un cyborg, datorită antenei implantate în scalp. Da, da ați auzit bine. El apare în fotografia din pașaport purtând antena, pe care o declară parte din el.

Neil Harbisson

Ce face mai exact această antenă? Ei bine, Neil s-a născut cu o formă rară de daltonism care îi limitează simțul vizual la tonuri și nuanțe de gri. S-a născut în UK, dar a crescut în Catalonia, Spania unde a studiat artă și pian. În 2003 a început un proiect de dezvoltare a unui senzor care transformă frecvențele de culoare în frecvențe sonore. După ce a memorat frecvențele sonore ale fiecărei culori, a decis să-și implanteze senzorul în scalp pentru a descifra lumea cu toate culorile ei. Din 2004 acest senzor împreună cu antena corespunzătoare au fost implantate definitiv în oasele craniene și îi permit lui Neil să audă atât culorile vizibile, cât și cele invizibile ca ultravioletele sau undele infraroșii.

Mai multe despre povestea lui Neil puteți descoperi în scurt metrajul The Sound of Colors realizat în 2013, care a câștigat Marele premiu al juriului la festivalul Sundance Film Festival.

Cele 2 zile de eveniment au provocat peste 100 de companii să-și prezinte produsele și serviciile într-un mod inovativ care să îmbine digitalul în activitatea de zi cu zi. De la pregătirea cafelei cu ajutorul unei aplicații ce te notifică în momentul în care este gata pentru a fi preluată, până la experiențe de virtual reality și doodle boards interactive, participanții la eveniment au avut cu ce să-și ocupe timpul dintre conferințe. Așa cum spuneam, tot în zona de expozanți am fost și noi prezenți cu un concept care ne-a plăcut mult. Bineînțeles și vizitatorii au fost încântați și ne-au apreciat creativitatea.

Test your senses – Escape Room a fost special pregătit pentru promovarea serviciilor noastre în cadrul evenimentului și a adus în prim plan conceptul de joacă și competitivitate.

stand

Chiar dacă nu am folosit în totalitate digitalul pentru a exprima conceptul jocului, faptul că el a avut o componentă principală de offline – te jucai în realitate în camera puzzle – și mai ales că trebuia să scoți cel mai bun timp, ne-a adus la stand o mulțime de curioși care și-au testat simțurile.

stand coada

IMW este un eveniment la care am fost prezenți aproape la fiecare ediție și de fiecare dată ne-a provocat să venim cu ceva mai bun. Îmi place mult perioada asta din an, când încep brainstorming-urile de idei pentru IMW. Abia aștept ediția următoare și deja mi-am notat câteva idei de pus în practică până la anul. Dar aici nu se știe niciodată cum ne va surprinde tehnologia, pentru că nu-i așa, IMW este despre noutăți, inovație, digital și  tehnologie de ultimă generație.

Vă recomand următoarea ediție, iar dacă ați fost anul acesta, sunt curioasă ce v-a plăcut/intrigat cel mai mult.

Andra Duta
andra.duta@results.ro

Every now and then put a smile on your face!

Nu a comentat nimeni la acest articol.

Spune-ți părerea:

RomaniaEnglish