Tendințe 2017 în online marketing

An Nou, tendințe noi în online marketing. Dacă în zona de fashion, Institutul Pantone a dat deja verdictul pe final de an cu privire la culoarea anului 2017 – Greenery (verde crud), haideți să vedem împreună care sunt predicțiile pentru zona de digital marketing în 2017. Oare vor fi tot pe verde :)?

  1. Conținutul unic și de bună calitate va fi cheia succesului

The king in digital marketing va rămâne o parte esențială a unei campanii de marketing și în 2017 și în anii ce vor urma. Fluxul mare de profesioniști în copywriting și producători de conținut video va face content marketing-ul și mai competitiv ca până acum. Iată și ecuația prin care puteți rezolva cu ușurință această problemă:

Conținut unic + high-quality + interactivitate => Conectarea cu publicul = CAMPANIE DE SUCCES

  1. Mobile-ul va fi mult peste desktop în 2017

2016 a fost anul care a demonstrat puterea de dezvoltare și ascensiune a mobile-ului în online marketing, însă 2017 va fi anul în care acesta va fi pe primul loc detronând supremația desktop-ului. Prin urmare cea mai bună strategie de urmat este optimizarea permanentă a experienței utilizatorului pe mobil. Progresul făcut în 2016 prin optimizarea informației cu privire la localizarea cât mai precisă va ajuta la integrarea experiențelor din lumea reală cu online engagement-ul. Așadar, experimentarea și testarea vor rămâne strategii la fel de importante și în acest an pentru agențiile de media.

influencer-marketing

 

  1. Creșterea dominantă a video ad-urilor

Așteptați-vă ca în 2017 conținutul video online să se scuture de reputația de a fi puțin mai mult decât o reluare a conținutului TV. Reclama video este deja una dintre zonele cu cea mai rapidă creștere ale digitalului, iar apariția live streaming-ului, a videourilor 360 de grade și live video 360 de grade, a realității virtuale și a video chaturilor de grup promit să ducă digital video pe înălțimi chiar mai mari în 2017 și vor permite brandurilor să creeze un conținut și mai captivant ca până acum.

  1. Social conversion is coming

Social media vor deveni canale de conversie (transformare care deja s-a întâmplat în 2016) și au început să ofere tool-uri care convertesc prospecții în clienți. Prin urmare, dacă acum 2-3 ani social media erau considerate doar canale care îți aduc notorietate și interactivitate cu publicul tău țintă, acum acestea aduc și vânzarea directă. Tocmai de aceea canalele de social media au devenit o componentă foarte importantă a campaniilor de promovare online pentru magazinele online, dacă nu chiar indispensabilă.

  1. Algoritmii de căutare se vor schimba iar și iar …

În fiecare secundă o cantitate imensă de informație apare online, iar giganții internetului își vor updata permanent algoritmii pentru a decide conținutul care ar trebui să aibă prioritate și o poziție mai bună în motoarele de căutare. Prin urmare, singura strategie recomandată în acest caz este să fii 100% relevant, original și de ajutor publicului tău.

  1. Optimizarea ratei de conversie

Acesta a fost un subiect îndelung dezbătut la conferințele de online marketing ce au avut loc în 2016. Pentru obținerea unui ROI cât mai performant este nevoie de o urmărire eficientă a comportamentului utilizatorului în site și de indentificarea acelor elemente care aduc cele mai multe conversii.

  1. Măsurarea rezultatelor

Marketerii au intrat în 2017 cu și mai puțină încredere în măsurarea rezultatelor unei campanii de promovare online (vezi cazul Facebook cu recunoașterea erorilor de măsurare a audienței). Acesta este un simptom al nevoii de a evalua cât mai corect ROI-ul pentru a crește investițiile în campaniile viitoare. Astfel că, în 2017, se va simți o nevoie acută de indicatori de performanță mai buni care să satisfacă cerințele marketerilor.

Marketing-Trends

 

Se anunță un an promițător cu multe noutăți de care ar fi indicat să ținem cont atunci când facem planul unei strategii de marketing online. Atâta timp cât vom ține cont de nevoia publicului și vom livra informația care este de maxim interes pentru el, cu siguranță vom obține rezultatele pe care ni le dorim de la o campanie de marketing online.

La cât mai multe conversii în 2017 vă dorim :) !

Save

Camelia Alexandru
camelia.alexandru@results.ro

The girl who brings new clients - Business Development Manager @ Business Results

Nu a comentat nimeni la acest articol.

Spune-ți părerea:

RomaniaEnglish