Waze Ads – Studii de caz

Săptămână trecută am povestit despre cum funcționează Waze și cum te poți promova prin această aplicație și am promis că revin cu un articol dedicat studiilor de caz. Zis și făcut.

În România, promovarea Waze nu a luat amploare, dar peste granițele țării găsim exemple frumoase și eficiente de campanii. Las câteva mai jos, pentru inspirație.

1. London Has Fallen (SUA) – Give it a Voice: februarie-martie 2016

Știți filmul “London has fallen”? Dar seria “The story of God”? În ambele joacă Morgan Freeman, pe el sigur îl știți. Când auzi vocea lui Dumnezeu sau a Președintelui SUA care îți spune că la 200 metri în față a fost raportat un echipaj de poliție, cred că îi vei da atenție. Scopul campaniei a fost de a promova noul film de acțiune, London has Fallen, prin Pin-uri pe hartă care marcau cinematografele în care rula filmul. Peste 11 milioane de șoferi au ales să schimbe vocea aplicației cu cea a actorului, experiența fiind una foarte apreciată. Iar în jur de 145.000 de șoferi au ales ca destinație cinematografele în care rula filmul.

S-au mai realizat campanii similare la lansarea filmelor Terminator Genisys, folosindu-se vocea inconfundabilă a lui Arnold Schwarzenegger și Star Wars: The Force Awakens, cu vocea lui Anthony Daniels în rolul C-3PO.

waze_lhf

 

2. Peugeot (Franța): iunie – octombrie 2015

Având ca obiective creșterea vizibilității/notorietății celor 11 dealeri selectați și a vizitelor în showroomuri, Peugeot a ales să promoveze 3 oferte, în 4 campanii diferite, cu 3 formate de ad-uri: Branded Pins, Zero-Speed Takeovers, Promoted Search. Au fost folosite diferite call to action pentru atingerea obiectivelor: Drive There, Save Location, Save Offer.

Rezultate: peste 4.2 milioane de impresii, 700.000 unique views, 5% Pin Navigation Rate.

Ca urmare a rezultatelor înregistrate, Peugeot a extins Campania către 30 de dealeri, transformând-o astfel într-o strategie de tip “always-on”, pe termen lung.

4. Peugeot

 3. McDonald’s Breakfast (SUA): ianuarie-februarie 2016

Prin această campanie, McDonald’s și-a propus să crească vizitele în magazine și să promoveze meniul All Day Breakfast. Folosind 3 formate de ad-uri: Branded Pins, Zero-Speed Takeovers, Promoted Search, s-au testat 2 tipuri de mesaje, păstrând același vizual. Astfel, varianta A comunica mesajul “We’ve changed how you do breakfast”, iar varianta B, “When you want breakfast”. Conform rezultatelor obținute, varianta B a fost varianta câștigătoare:

Pin Navigation Rate: A – 6.14%, B – 6.99%

Takeover Navigation Rate: A – 0.07%, B – 0.09%

5. McDonalds

 4. Adidas (Brazilia): martie-iunie 2015

Obiectivul campaniei a fost creșterea vizitelor în cele 59 de magazine din 20 de orașe din Brazilia, prin 3 formate de ad-uri: Branded Pins, Zero-Speed Takeovers, Promoted Search prin intermediul cărora promovau o ofertă de 20% discount în magazinele de pe hartă.

Rezultate:

Reach: 1.6 Milioane șoferi

Vizite în magazine: 6.200

6. Adidas

5. Red Roof (SUA): august – decembrie 2015

Red Roof, un lanț de hoteluri de tip Economy, a văzut în Waze oportunitatea de a crește numărul de rezervări last-minute, vizând targetul lor principal și anume, șoferii obosiți care au nevoie de o pauză de la condus și care caută un loc de cazare rapid și ieftin.

Folosind 3 formate de ad-uri: Branded Pins, Nearby Arrow, Promoted Search, au transmis mesajul “Take a break from the brake lights” și au obținut următoarele rezultate:

Afișări: 168 milioane

Engagements: 139.310

Navigations: 14.000

7. hospitality-red-roof

 

Surse copy&images: www.adweek.comwww.waze.com

Alexandra Nistorac
alexandra.nistorac@results.ro

Let's Do Business Together! Senior Account Manager @ Business Results

Nu a comentat nimeni la acest articol.

Spune-ți părerea:

RomaniaEnglish