Creșterea și optimizarea ratei de conversie

https://www.results.ro/wp-content/uploads/2019/08/conversii.png

Să ajungi la potențialii clienți fără conversie e ca și cum ai vorbi în public fără ca cineva să te audă sau fără să ai impact. Nu e suficient să fii vizibil sau doar să-ți aduci clienții pe site. E important ca ajungi la oamenii relevanți pentru tine, ca ei să te înțeleagă și să îți devină clienți loiali.

Dezvoltăm, implementăm și optimizăm campanii de conversie. Transformăm potențialul în retenție.

 Creștem Return of Investment prin tehnici prin care ajungi la o rata de conversie superioară. Îți aducem mai multe vânzări/leaduri folosind același trafic pe care îl aduci pe website: userul are acces mai ușor către produsele și serviciile tale și ne asigurăm că nu apar impedimente în drumul către conversie; analizăm traficul și corectitudinea datelor primite, emitem ipoteze și le validăm prin teste A/B și Multvariate.

Retenția clienților – Implementăm sondaje și chestionare pentru a vedea ce e cu adevărat important pentru clientul tău și cum poți tu să iî devii partener de lungă durată și să îl fidelizezi; ne concentrăm pe retenție, adaptăm strategia la profilul cumpărătorului, analizăm barierele coginitive pe care le pot întâmpina userii la tine pe website și te învățăm să le reduci, astfel încât ei să revină la tine ca și clienți.

bt_bb_section_top_section_coverage_image

Identificăm Oportunitățile Pierdute

Îți arătăm unde pierzi clienții pe website și cum ai putea remedia acest lucru

Transformă vizitatorii în clienți

Te ajutăm să crești numărul de clienți folosind traficul existent și să elimini obstacolele care împiedică finalizarea procesului de cumpărare

Nu Doar Date, ci și Emoții

Înțelegem psihologia comportamentului în online și combinăm datele din Analytics cu principiile neuromarketingului

Retenția Clienților

Te ajutăm să îți cunoști cu adevărat clienții și să îi fidelizezi

Audit Conversion Rate Optimization

Primul pas pe care îl facem este să ne asigurăm că datele înregistrate sunt corecte. Ulterior, începem interpretarea lor și testarea fiecărei componente a website-ului tău. După ce colectăm datele necesare, realizăm un raport care cuprinde: elementele pe care le poți îmbunătăți, problemele identificate. Alături de tine, alcătuim o strategie personalizată de optimizare, ce are la bază obiectivele tale de creștere. Rolul acestei strategii este de a identifica zonele cu cel mai mare impact și acțiunile pe care le vom face pentru a crește rata de conversie.

Lansare Ipoteze și Validarea Acestora

Odată creată strategia personalizată pentru tine, lansăm ipoteze și le validăm prin teste A/B sau Multivariate. Implementăm doar acele teste care au dovedit un impact major asupra indicilor de conversie.

Înțelegerea Ccomportamentului Consumatorului

Abordarea noastră începe cu studiul datelor și segmentarea în categorii de clienți, dar suntem preocupați și să înțelegem comportamentul clienților tăi. Lucrăm cu heatmaps, sesiuni video de înregistrare a acțiunilor clienților pe site-ul tău și alcătuim segmente de clienți cât mai distincte. Îmbinăm exactitatea datelor, care justifică decizia de cumpărare, cu principiile neuromarketingului și ale psihologiei clienților, pentru a oferi o dimensiune umană și a înțelege piedicile cognitive ale clienților tăi.

Fidelizare Clienți

Ce vor cu adevărat clienții? Ce este important pentru ei? Îți răspundem la aceste întrebări și te ajutăm să îi transformi în ambasadori ai brand-ului tău.

Contactează-ne